عـشــــــق گمشده
تـو را براي تـو دوســـت درام . . . و زندگي را براي نفس هاي تو
درباره وبلاگ


تقديم بـه صاحب چشــمــاني ڪـه آرامش قلب من است و صدايش دلنشين ترين ترانه من است. اَز بودنت برايم عادتي ساختي كه بي تو بودن را باور ندارم چه خوب شد كه بدنيا اودي و چه خوب تر شد كه دنياي من شدي... هميشه بدان كه تا ابد دوست دارم تقدیم به عزیز دلم مهناز که نمیدونه چقد دوسش دارم



مرجع وبلاگ نویسان جوان

ハート

はーと 2

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:, :: 11:51 :: نويسنده : مــهــنــاز و رضــــا

به گوشش برسانید که خودش بازی را باخت نه من

من کسی را از دست دادم که ذره ای دوستم نداشت

اما او مردی بود که من دیوانه وار عاشقش بودم مرا رها کرد رفت

ببینمت گو نه هایت خیس است باز با این رفیق نا بابت

نامش چه بود

باران

باز با باران قدم زدی ؟هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی

همدم خوبی نیست برای دردها

فقط دلتنگی هایت را خیس  خیس تر می کند

کجا رفتی  رضا

تو شدی باران رهایم کردی رفتی

رضا

 



نظرات شما عزیزان:

آزیتا
ساعت20:35---18 خرداد 1393
دیونه یی به خدا
پاسخ:ازیتا خانوم رضای من یه چیز دیگه بود نه پسری مثل زضا بوده نه خواهد بود دارم دیوانه میشم


آزیتا
ساعت17:27---18 خرداد 1393
سلام خوبی مهناز جون بابا خدا نکنه خاک برسر شی این چه حرفیه مگه قطحی پسره از اون بهترشو می تونی پیدا کنی چرا بیخودی خودتو عذاب میدی اخه باور کن ارزش نداره اونی که می خواد بره باید بره نباید چیزی گفت تو مطمین باش بهتر از اونو می تونی داشته باشی مطمین باش که خدا یه حکمتی داره تو این جدایی
پاسخ:خانم عذابم نده به حد کافی تو عذابم رضای من بهترینه اون مال منه من نمی تونم نسبت به رضام بی تفاوت باشم


آزیتا
ساعت17:35---17 خرداد 1393
سلام مهناز جون خوبی چرا خودتو ناراحت می کنی؟بعدا می فهمی که خدا خودش صلاح دیده .هیچ کار خدا بی مصلحت نیست.به اونی که میره نباید گفت بمون بزار بره یادت باشه من قبل از تو شکست خورده بودم وضع ام از تو بدتر بود ولی الان چی خیلی راحتم مطمین باش بهتر از اون سراغت میاد فدات نازم
پاسخ:ازیتا خانم رضا مال منه رضا نمونه بود و هست من خاک بر سر شدم


morvarid
ساعت13:38---14 خرداد 1393
azizam dg raftanesh hatmi shode ?azize delam narahat nabash khoda bozorge mahnaz jan
پاسخ:رضا منو سوزوند رفت


سارا
ساعت12:27---13 خرداد 1393
سلام وبلاگ زیبایی دارین..

به وب منم بیاین...
پاسخ:سلام خوبی کدوم وبلگ رضام منو گذاشت رفت دارم میسوزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: