عـشــــــق گمشده
تـو را براي تـو دوســـت درام . . . و زندگي را براي نفس هاي تو
درباره وبلاگ


تقديم بـه صاحب چشــمــاني ڪـه آرامش قلب من است و صدايش دلنشين ترين ترانه من است. اَز بودنت برايم عادتي ساختي كه بي تو بودن را باور ندارم چه خوب شد كه بدنيا اودي و چه خوب تر شد كه دنياي من شدي... هميشه بدان كه تا ابد دوست دارم تقدیم به عزیز دلم مهناز که نمیدونه چقد دوسش دارم



مرجع وبلاگ نویسان جوان

ハート

はーと 2

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, :: 12:41 :: نويسنده : مــهــنــاز و رضــــا

آهنگی که باید آرامت کند چنان دلت را آشوب کند که جز گریه راهی نداشته باشی

چقدرسخت است

اشک روی گونه هایت نشسته باشد اما کسی را نداشته باشی با دستانت آرامت کند

چقدر سخت است

کسی که تا دیروز مرهم غم های درونت بود امروز آغاز گریه های شبانه روزت باشد

چقدر سخت است

عاشق شوی اما تنها حرفی که به تو می گویند همین باشد:

باید فراموشش کنی
آه که چقدر اینها سخت است



نظرات شما عزیزان:

miss blair
ساعت10:55---31 خرداد 1393
عالی بود

رضا
ساعت17:28---14 خرداد 1393

پاسخ:رضا تو منوسوزوندی شارز نگرفتم تا بهت اس ندم نمی گیرم هم
پاسخ:رضا تو منوسوزوندی شارز نگرفتم تا بهت اس ندم نمی گیرم هم
پاسخ:
پاسخ:رضا منو گذاشتی رفتی یسوزم ولا کاری نکردی ازاین که بی تو شدم میسوزم گوشه گیر شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: