زیباست...
عـشــــــق گمشده
تـو را براي تـو دوســـت درام . . . و زندگي را براي نفس هاي تو
درباره وبلاگ


تقديم بـه صاحب چشــمــاني ڪـه آرامش قلب من است و صدايش دلنشين ترين ترانه من است. اَز بودنت برايم عادتي ساختي كه بي تو بودن را باور ندارم چه خوب شد كه بدنيا اودي و چه خوب تر شد كه دنياي من شدي... هميشه بدان كه تا ابد دوست دارم تقدیم به عزیز دلم مهناز که نمیدونه چقد دوسش دارم



مرجع وبلاگ نویسان جوان

ハート

はーと 2

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 21:6 :: نويسنده : مــهــنــاز و رضــــا

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comزيباست ...بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comكه تو تنها نياز من باشيبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comو چه عاشقانه استبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comكه تو تنها آرزويم باشيبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comو چه رؤيايي استبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comاين "لحظه هاي ناب عاشقي"بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comو من همه زيبايي هاي عاشقانه و رؤيايي را...بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comفقط با تو حس مي كنم مهنازبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

 

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com به چــــه تشبیه کنم نــام تو رابهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبه بــــهاربهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comیا به آبی ه زلال دریــــا !بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comســـــاده تر می گویمبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comتــو تمامیـــت احساس منی مهنازبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com



نظرات شما عزیزان:

اراز
ساعت19:21---19 ارديبهشت 1393
وای چه وب جالبی عکساتون حرف نداره به منم سر بزنید منتظرتونم

.......
ساعت19:54---12 ارديبهشت 1393

مسخره ها متاسفم برا طرز فکرتون
پاسخ:عزیزم کسی شما رو مجبور نکرده که بیای اینجا و خودت ناراحت کنی.فکر کنم شما از عشق خیلی ضربه خوردید که اینطور فکر میکنید.از هر کجاش که خوشت نمیاد بگو برات تغییرش بدیم ولی فکر نکنم این دردتون تسکین بده.امیدواریم هر چه زودتر حالتون خوب  بشه.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: